
Si të Importoni Kontakte në Digital Business
Çfarë do t'ju nevojitet:
Një skedar .csv me kontaktet që dëshironi të importoni
Hapi 1: Përgatitni skedarin tuaj .csv
Sigurohuni që Rreshti 1 i skedarit të ketë të gjitha kokat e nevojshme të kolonave si ‘emri’, ‘mbiemri’, ‘email’, ‘telefon’, ‘etiketë’, etj. Kokat në imazhin më sipër janë të shënuara me një kuti të kuqe.
Hapi 2: Importoni kontaktet tuaja në Digital Business
Ekzistojnë 2 mënyra për të shtuar kontakte. Në këndin e sipërm majtas, mund të klikoni “+” për të krijuar një kontakt manualisht. Opsioni tjetër është të zgjidhni ikonën e importit (një shigjetë që tregon lart) e cila do t'ju lejojë të importoni kontakte duke përdorur skedarin tuaj .csv të diskutuar në Pjesën 1. Duke zgjedhur "Importo Kontakte" mund të ngarkoni një listë me kontakte të shumta njëherësh, duke kursyer kohë. Kjo është metoda më efikase dhe efektive për të shtuar kontakte të shumta.
SHËNIM: Nëse nuk mund t'i shihni ikonat e Importit ose Eksportit, duhet të siguroheni që keni krijuar një përdorues në Cilësimet > Menaxhimi i Ekipit. Nëse nuk e gjeni Menaxhimin e Ekipit te Cilësimet, ju lutemi na kontaktoni përmes bazës sonë të njohurive.
Pasi të klikoni 'Importo Kontakte', ndiqni hapat në dritaren që shfaqet për të siguruar që lista juaj të importohet saktë.
Klikoni "Zgjidh Skedarin" ose tërhiqni dhe lëshoni listën.
Përshtatni fushat për të përcaktuar se si të dhënat importohen në fushat e CRM.
Një shenjë e gjelbër në të majtë tregon se fusha është përshtatur dhe gati për t'u importuar.
"Koka e Kolonës nga Skedari" ju tregon se cila kolonë .csv po importohet.
"Parashikimi i Informacionit" ju tregon se çfarë informacioni u gjet në skedarin .csv.
"Fushat e Kontaktit" tregon se në cilën fushë të regjistrimit të kontaktit në CRM do të popullohet informacioni. Kjo është zakonisht automatike për fushat e përgjithshme si emri, mbiemri, emaili, telefoni, etj. Fushat mund të përshtaten manualisht duke përdorur menunë rënëse në kolonën e fushës së CRM, për të dhëna si ditëlindja, kompania, etj., si dhe për çdo fushë të personalizuar që mund të keni krijuar. Sistemi në përgjithësi është në gjendje të njohë se "numri i telefonit" do të thotë "telefon", por ka disa raste ku mund t'ju duhet të zgjidhni manualisht fushën e kontaktit nga menyja (për shembull, nëse keni një kolonë ditëlindjeje në skedarin .csv të titulluar "d-lindja", mund t'ju duhet të zgjidhni "Ditëlindja").
Klikoni "Tjetra" për të kaluar te skeda 3.
Këtu mund të zgjidhni një emër për importin (sistemi do të krijojë një emër bazuar në datën dhe orën si parazgjedhje).
Mund të shënoni kutinë për të krijuar një "Listë Inteligjente" të kontakteve nga importi. Kjo mund të jetë e dobishme nëse e gjithë lista është diçka që dëshironi ta mbani të organizuar/menaxhuar së bashku – nëse kjo është një listë kontaktesh nga një burim, një listë njerëzish që u regjistruan për informacion në një ngjarje të caktuar, etj.
Zgjerojeni skedën "Të Avancuara" për të parë më shumë opsione.
Këtu mund të zgjidhni strategjinë tuaj për dublikatat - nëse një regjistrim kontakti dublikatë gjendet në import që përputhet me një kontakt ekzistues, a dëshironi që Digital Business të përditësojë regjistrimin, të shtojë një regjistrim të dytë/shtesë, etj.? Mund të specifikoni edhe se çfarë informacioni dëshironi të kryqëzoni për gjetjen e kontakteve ekzistuese.
Mund të shtoni edhe etiketa. (Mund të keni etiketa në fletën e kalkulimit, por mund të dëshironi të shtoni një etiketë këtu. Kjo është e dobishme nëse jeni duke shtuar 1 etiketë për të gjithë listën.)
Aktivizoni "Shto në Rrjedhën e Punës/Fushatë" nëse dëshironi ta bëni këtë, dhe pastaj zgjidhni Rrjedhën e Punës ose Fushatën ku do të shtohet lista.
Shënoni kutinë nëse dëshironi të vërtetoni emailet. Kjo do të thotë se sistemi do të kryejë një vërtetim për të gjitha regjistrimet e kontakteve me një adresë emaili.
Klikoni "Dërgo" dhe importi do të fillojë. Kjo mund të marrë disa minuta nëse lista është e gjatë.
Hapi 3: Konfirmoni Importin në Digital Business
Ringarkoni faqen e Kontakteve përpara se të kontrolloni që lista e kontakteve u importua me sukses.
Nën Kontaktet > Veprimet Masive, mund të shikoni statusin e importit dhe të kontrolloni çdo detaj relevant mbi statusin e përfundimit.
SHËNIM: Të gjitha regjistrimet e kontakteve duhet të kenë një numër telefoni dhe/ose adresë emaili për t'u importuar. Nuk mund të importoni vetëm një listë emrash.